zondag 20 november 2011

Essence 44 modern romance

Essence 44 Modern Romance
Prijs €1,29

Waarom deze nagellak: Ik zag dit kleurtje in de winkel staan, en dacht wat een schattig kleurtje. Deze moet ik hebben en voordat ik het wist lach hij dus in me mandje. En voor de prijs hoef je het natuurlijk niet te laten liggen.





Wat vind ik van de verpakking en de kleur: De verpakking is net als bijna alle Essence nagellakjes klein en simpel. Door de doorzichtige verpakking en de gekleurde dop, zie je ook gelijk welk kleurtje het is, wat natuurlijk heel fijn is. De kleur is een lief schattig roze kleurtje met hele kleine glittertje er in, echt schattig. Het is alleen jammer dat er zo weinig in zit, de inhoud is maar 5ml maar dat kan natuurlijk ook niet anders, met die prijs.



De geur, droogtijd, kleur en longlasting: De geur, nee hij ruikt niet lekker. Maar goed ik had niet anders verwacht, nagellak ruikt nooit echt bepaalt lekker en het is natuurlijk een heel goed koop merk. Wat ik er dan wel weer fijn aan vind is de droogtijd, hij droogt (bij mij dan) vrij snel. Gelukkig maar ik heb echt 0,0 geduld. Nu dan de kleur, naah ik weet niet. Ik vind deze kleur eigenlijk helemaal niks, dit komt waarschijnlijk omdat ik nou niet echt van roze houd. Nou vragen jullie je vast af, van waarom neem je hem dan mee?! Nou gewoon omdat hij in het potje er wel lief uit ziet, daarom dus. En nou de longlasting ik vind dat hij vrij lang blijft zitten zonder een beschadiging. Hij heeft er bij ong. 3 a 4 dagen opgezeten, wat ik opzicht best wel lang vind, voor een goedkoop nagellakje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten