vrijdag 25 november 2011

La femme oogschaduw 04

La femme oogschaduwdoosje 
Prijs: € 1,99

Waarom dit oogschaduwdoosje: ik heb voor dit doosje gekozen, doordat de kleuren van het palletje me echt aanspraken. En voor de prijs hoefde ik het ook niet te laten, dus hup mee nemen die handel dacht ik bij me eigen.

Wat ik vind van de het doosje en de kleurtjes: het doosje vind ik naar mijn mening nogal saai en ouderwets. Ik had liever gewild dat het een beetje jeugdiger was geweest, maar met zo’n prijs kan het ook niet anders. De kleuren vind ik daarin tegen wel geweldig, gewoon een beetje neutrale kleuren waar ik echt gek op ben.



Blijft hij lang zitten en wat ik zelf van vind: ja deze oogschaduw blijft heel de dag zitten. Hij gaat niet in de lijntjes zitten en hij vervaagt ook niet. Het enige wat ik er wel jammer aan vind is, dat je de oogschaduw ruikt. Klinkt misschien een beetje stom, maar zo’n gevoel heb ik gewoon. Kan het niet echt goed uitleggen. Voor de rest is het gewoon echt een geweldig doosje met een leuke neutrale kleur. Ik zal hem zeker vaak gebruiken en als hij op zou gaan zou ik zeker een nieuwe halen.

Swatch:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten