dinsdag 29 november 2011

Essence soft & natural foundation

Vandaag wil ik het hebben over essence soft & natural make-up foundation. Ik gebruik deze foundation nu al een tijdje en wil jullie laten weten wat ik er van vind.




Hoe ziet de verpakking er uit? De verpakking zelf vind ik zelf nogal saai. Het zit tube want ik dan wel weer makkelijk vind.

Hoe is de substantie? De foundation is vloeibaar. Ik vind het fijn werken, maar misschien denken jullie daar wel anders over.

Hoe werkt het? Je kunt deze foundation aanbrengen met een kwast of met je handen. Ik vind het eerste het makkelijkste werken. Deze manier dekt ook fijner en als je het met je handen aanbrengt gebruik je snel te veel (nou ja ik dan.)



Hoeveel kost het? Voor een zo’n tubetje betaal je ong. 2 tot 3 euro. Wat dus eigenlijk helemaal niet duur is.

Hoelang blijft het zitten? Bij mij misschien net 2 uur als ik geluk heb. Omdat ik waarschijnlijk nogal een vettig hoofd hebt lijkt het of deze foundation van me gezicht glijd. Erg jammer vind ik dat, want voor de rest is dit best een prima foundation. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten