zaterdag 26 november 2011

Essence be optimistic (64)

Essence be optimistic (64)
€ 1,29



Waarom deze nagellak? Ik zag deze in de winkel staan en vond het wel een mooi kleurtje. En uitproberen kan natuurlijk nooit kwaad en helemaal niet voor de prijs.

Is hij makkelijk aan te brengen? Ja, ik vind hem makkelijk aan te brengen. Het kwastje is net goed voor mijn nagels. Ik hoef maar een keer met het kwastje over me nagel te gaan, en dan is hij al bedekt.



Droogt hij snel? Nee dat vind ik niet, naar 10 minuten plakt hij nog steeds een beetje. Dit vind ik wel minder want ik hou totaal niet van wachten.

Blijft hij lang zitten? Nee naar 1 dag had ik al een chip in me nagel. Terwijl ik er toch een topcoat er over heen had. Dat vind ik wel minder, maar ja voor € 1,29 kan het eigenlijk niet anders. Al ben ik dan wel weer tevreden over me andere essence nagellakjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten